Utgång + Firande

Efter diplomeringen i fredags bar det av till nästa evenemang. Jag mötte upp min kära pojkvän i slussen för att sedan möta upp Sam och Oskar utanför Sergel biografen. Tillsammans vandrade vi till Lion Bar för att ta oss ett glas och vänta på resten av gänget. En efter en droppade de in; Maria, Martina, Simon, Jesse med två polare. Efter vi hade druckit upp våra beställningar bar det vidare för att möta upp den andra halvan; Maddie, Kaisa, Martin och födelsedagsbarnet Maija! Eftersom birthdaygirl "bara" blev nitton år så blev det Magenta för kvällen.
 
Några av strålarna som var med ut i fredags! 
 
Dans, drinkar och skratt bjöds det på. Samtal ute på rökrutan och lite chockerande hångel. Kort och gott sagt en riktigt lyckad utgångskväll, om vi bortser från att mot slutet av kvällen dippade mitt humör ner med tanke på den lilla sömn jag fått under veckan. Dock skulle jag inte ha valt annorlunda om jag fick chansen, för jag hade verkligen roligt med alla mina vänner och min fina pojkvän!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback