Söndag kväll = Myskväll!

Efter att min syster stigit ombord på sitt tåg styrde jag mina steg mot Fisksätra. Emilie hade bjudit in mig till middag och lite filmkväll hos henne. Vi började med lite snabbshopping på ICA innan vi gick hem för att förbereda middagen. Det bjöds på kräftor hos henne, åh det var sååå gott!! Kräftor, baguette med löjromsröra och skagenröra samt lite annat gottis!
 

Efter middagen kom älsklingen över och var med på filmkvällen. Vi kollade på en film som Emilies mamma hade valt; Byzantium hette den. Handlade om två kvinnliga vampyrer (med en lite annorlunda teknik kan man säga) som flydde från en annan grupp manliga vampyrer. Det utvecklades senare i att kvinnorna slog sig ner i en stad där de öppnade bordell och ena kvinnan blev kär i en människa. Trailern gav dock ingivelse i att filmen skulle vara lite mer actionfylld, men den var ju inte dålig direkt. En sån film som den var okej, men jag behöver inte se den igen skulle jag säga.
 
Filmen var slut lite sent så filmkvällen drogs ut till slumber party! Mys!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback