Dagens höstinpiration

Har idag klickat mig runt på flertalet hemsidor och samtlat inspiration inför en uppdatering av höstgarderoben. Detta är vad jag drömmer om allra mest nu.
 
 
Det känns okej att om hösten klä sig lite mer neutralt, lite mörkare.. Fram med svart elegans, gråa, murriga tröjor och piffa med gulddetaljer i accessoarer. Men, jag är en person som gillar färg, en klick lila till det nedtonade skulle vara fantastiskt och vad passar då inte bättre än denna lila skapelse från Michael Kors!? Den är så härlig! Dock så är den inte en väska som är snäll mot plånboken, utan det blir ett framtida inköp. Denna spanade jag in på Zalando. Där ifrån kommer även den leopardfläckiga scarfen.
Linnet och Cardiganen återfinns på Nelly, linnet är från Vila medan Cardiganen är från Soaked in Luxuary. Lovely helt enkelt.
 
De svarta, eleganta byxorna suktar jag ifrån Forever21, gaah vill ha so badly just nu! Piffa med mattsvarta naglar (jag har ett matt topplack från Essie som är så bra!) och guldsmycken. Så här vill jag se ut nu!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback