Brunch och bio

Idag har jag haft en jätteskön söndag. Jag blev upphämtad av Tessan och vi åkte till Heron city för brunch och bio. Vi brunchade på ett litet café och unnade oss varsin foccacia och latte. Det var mycket gott och vi hade som alltid mycket ingående och roliga samtalsämnen. Jag älskar att träffa Tessan för det är så lätt att vara med henne och man har alltid roligt tillsammans med henne. 
 
Efter brunch kikade vi lite inne på Hemtex och Nike store innan vi åkte upp för att se Silver linings playbook med Jennifer Lawrence och Bradley Cooper i huvudrollerna. Jag är helt såld på Jennifer Lawrence just nu, hon är verkligen en genuin och duktig skådespelerska. Hon verkar så charmig, öppen och ärlig när man ser henne i olika intervjuer. Verkligen säger vad hon tycker. Ser så fram emot Hungergames 2 i höst, där hon spelar Katniss. 
 
 
Filmen var verkligen bra och jag förstår att filmen och skådespelarna har vunnit priser för sina insatser när den skapades. Den är lite annorlunda vinklad, man spelar på det sociala samspelet och psykiska sjukdomar men på ett bra sätt. Filmen förmedlar att även om man har kommit på en lite ruff patch så kan man hitta tillbaka igen. Verkligen en bra insats av skådespelarna. 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback