Söndagskväll

Jag har haft en lugn och avslappnad kväll, men det är långt ifrån vad man kan kalla helgen i övrigt. Lördagen började med att träna tillsammans med Jennifer. Vi provade på GRIT Plyo, en 30 minuters klass men jag lovar man fick kämpa som bara den! Efter 30 minuter var jag svettigare och mer utmattad än vad jag skulle vart en timme i gymmet, typ. Högintervallsträning men oj så kul! Jag kommer verkligen gå på det igen. 
 
För övrigt så har jag suttit med min pärm i högsta hugg och pluggat till tentan som är på tisdag. Mikrotillämpning och handelsteori, jippi vad roligt. Sista dagen i morgon med hårdplugg, jajamänsan! Det känns ändå skönt att man hänger med i vad som händer i uppgifterna man gör, lite sitter kvar. Känns surt att man bara var så några poäng ifrån att klara tentan, men men denna gång så tar jag den förhoppningsvis. 
 
Gjorde en mycket god och hälsosam middag idag. Tabbouli, libanesisk persiljesallad. Det gjorde gott i magen och laddade mig med energi. Nu börjar sängen nalkas, nybäddad med fräscha lakan eftersom jag tvättat idag också! Hoppas ni haft en bra helg. 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback