Fredag och äntligen lite paus

Ja, nu är det äntligen fredag! Som jag har väntat måste jag säga, för idag (eller nu under kvällen) är min pausstund. Jag har nu i nästan tre hela veckor pluggat till en tenta som jag skrev idag, inte för att jag gillade frågorna som kom eller hur de ändrat uppläget på hela alltet men det är skönt att den är skriven och nu är det bara väntan kvar. Förhoppningsvis så ger allt mitt plugg resultat och den kan bli undanstoppad med alla andra godkända tentor. 
 
Innan tentan hade jag seminarium i handelsrättslig översiktskurs där vi gjorde domstolsspel, vilket är ett roligt och intressant sätt att lära sig om olika saker. Vi hade ett mål om att ett mord hade begåtts i en lägenhet. Min grupp skulle försvara den tilltalade och säga att han var oskyldig. Svårt eftersom åklagar sidan hade vävt ihop en snygg story för att verkligen se till att vår fiktiva tilltalade skulle åka dit, men vi vann till sist för de var lite klumpiga i plädderingen hihi.
 
Efter tentan så åkte jag till gymmet. Som jag har längtat kan jag säga, har fokuserat all energi på att först bli frisk och sedan att plugga till tentan. På gymmet så träffade jag söta Jennifer så vi tränade lite tillsammans. Och så bokade vi in att vi ska ta ett pass tillsammans i morgon med. Känner mig mer peppad att träna när jag tränar med någon, speciellt i gymmet! Nu sitter jag och avnjuter en smoothie på blåbär, banan, lite spenat, mandlar, chia-frön och mandelmjölk och även en skål med lite jordgubbar. Åh, så gott! Hoppas ni har en mysig fredagskväll.
 
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback