Just nu...

 

Längtar jag efter: att få åka och hälsa på min syster!



 



Är jag ledsen för: att jag inte får träffa mina kära syskon så mycket som jag kunde önska! Jag saknar er massor!


Äter jag helst: Spännande maträtter som jag inte äter så ofta! Typ afghansk mat som man kan få hos Alison ibland. Så sjukt gott!



Är jag glad för: Att jag har så underbart fina vänner och fin familj! Vad skulle jag göra utan er?! Inte överleva, det kan jag tala om!!!


Ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning: Framtiden. 


Är det finaste jag vet: En vinterklädd värld utanför fönstret och man själv är inomhus med en kopp varm choklad och kärt sällskap.






Läser jag: Just nu läser jag inget speciellt.. förutom Principbaserad redovisning inför min tenta. Jätterolig.. eller inte!

 






Är jag galet stressad: Över att plugga inför två tentor som kräver räknekunskaper på samma gång.. Som om att det inte räcker med en typ av formler att blanda ihop nu har jag två olika! Shit, ska jag klara detta!?


Lyssnar jag helt på: Oj, det är blandat! Allt från Maggio, She & Him till Gym class heroes.





Drömmer jag om: Att få uppleva alla mina framtidplaner! Starta eget med min syrra, träffa någon, skapa familj och leva livet så som jag vill.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback