Veronica Maggio

I fredags så gästades Klubb Molto utav underbara Veronica Maggio. Jag hade länge tänkt att jag skulle ta mig dit och se henne när man fått veta att hon skulle komma, men till min förskräckelse hann biljetterna ta slut innan jag hann köpa en. Lite nedstämd sådär över att jag inte skulle få se henne, en av mina favorit artister, släppte jag sakta tanken på det. Tills min kompis Linnea frågade om jag skulle gå. Jag erkände lite förläget att jag inte skulle för jag inte hunnit köpa biljetten (jag hade tjatat om att jag skulle gå till henne). Linnea som är funktionär på Klubb Molto säger då att hon har en gästbiljett som jag gärna får ta och gå på Maggio. Självklart blev jag tacksam och jätteglad. Älskade Linnea gjorde verkligen min dag och jag fick gå på kära Maggio!


Och jag skojar inte när jag säger att det här var den bästa spelningen jag vart på! Helt fantastisk! Vilken atmosfär. Hela publiken sjöng med och ja, vad ska jag säga... Maggio är så himla grym! Älskar hennes scennärvaro, hur hon tackar på sitt gulliga sätt efter varje låt och hur hon förklarar hur låtarna kommit till. Underbara Veronika, du har funnnits där ända sen du kom med Vatten och bröd. I ur och skur har jag spelat dig och jag älskar alla dina plattor. Ni kan också läsa om spelningen på Klubb Molto bloggen och på LT.
Jag vill också tacka Linnea en gång till som gjorde det möjligt för mig att gå! Tack söta du ♥

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.

2011-12-02 @ 11:30:51



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback