Swedish Grace

Häromsistens när jag var hos J och städade ur mina grejer hittade jag äntligen mitt presentkort som jag saknat sen jag fyllde. Jag fick presentkort av mina kära morföräldrar på Cervera. Så jag har vart där och kikat och hittat något nytt att investera i (eller slösa pengar på om ni vill kalla det så). Jag älskar mugga och koppar i alla dess storlekar och former. Överförtjusad blev jag ju då jag hittade detta lilla gulliga set med Swedish Grace muggar och en påse löste.

Så jag beslutade mig för att börja samla på dessa. Med den tidlösa designen som de erhåller är det underbara och perfekta att smutta i sig en kopp te ifrån. Känns också lite vuxnare än mina muminmuggar, som jag också älskar över allt annat!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback