Fina Alison

När jag och Zandra var hemma hos Alison för någon helg sen så beslutade jag att vi borde ta en fin mamma bild på henne med magen, vilket förvånade mig att hon inte redan gjort. Så jag tänkte lägga upp bilderna här. För de blev så fina på henne verkligen!

Vår fina mommy Alison ♥


Magen från Alisons perspektiv :)


Jag är hur nöjd som helst med bilderna! Hoppas Alison också är det. Och tänk er snart så är det en fin liten mini Alison och Masih här i världen. Längtar verkligen ♥
Varor i kundvagnen Pris   Presentinslagning?
Tycker om dig - blandade chokladdoppade kolor från Åre 59:- Ej inslagbar Ta bort
Duc d´O - lyxig belgisk chokladask, 500g 195:- Ja, +15:- Ta bort
Vill du att vi slår in flera varor tillsammans som ett enda paket?
Kryssa i så fall endast i "Presentinslagning?" ovan vid den dyraste inslagningen, och specificera sedan här vilka andra varor som ska ingå (du betalar då endast för en inslagning):
Ps. Oavsett om varorna slås in som ett enda paket, eller separat, skickas de ut tillsammans i en box.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är hon gravid? Men gud, vad tiden flyger! :)

Gratta henne från mig :)

//Emmelie

2011-11-07 @ 14:44:06
URL: http://rosenknoppen.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback