Baby shower

Min underbara vän Alison är gravid. Hon är verkligen vacker med sin fina mage och strålande själ. Hon kommer bli en helbra mamma. Och vad vore inte roligare än att anordna en babyshower för stundande bebis (visserligen var det en tag sen den var, men har inte haft tid att uppdatera bloggen)? Så Alison och hennes fina syster Jennifer hade anordnat en babyshower med Alice i underlandet tema (Alison kallas för Alize). Så himla fint.


Välkomstdrinken hade små lappar där det stod drick mig. Sen skulle man ta med rosa text om man tror bebisen blir en flicka och blå om man tror det blir en pojke. Jag tror på flicka ;)



Små goda kakor med text som eat me, bite me, love me, ät mig m.m på. Så söta!


Jennifer, Giuseppina och Alison <3



Den fantastiska tårtan som Jennifer bakat! Cheshire cat on top of a hat and with a teaparty on his head!



Hela dagen var fantastisk! Ordnad med tilltugg, kakor, dryck och fin tårta! Lekar lekte vi och givetvis handlade samtliga något om bebis. Presentöppning vart det också och det var onekligen mycket aaaawh och ååååh. Helt underbar dag med alla fina vänner som var där att lyckönska blivande mamman och pappan.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback