Hemklickat!

Häromdagen satt jag och kikade på Lottas underbara webshop L8nyberg.se och jag kunde inte låta bli att klicka hem lite varor. Som vanligt är jag galet kär i alla hennes accessoarer, dem är helt fantastiska och älskar hennes smak! Det bästa var att jag kunde få till det med ett halsband som ännu inte lagts ut i webshopen men som jag är jättekär i! Dessa klickade jag hem:



Visst är dem läckra!? Det högra skymtade jag på Facebook och blev alldeles kär, vilket gjorde att jag inte alls kunde låta bli att fråga om man kunde köpa det. Så det följde med i beställningen! Älskar stora halsband! Riktigt härliga statement halsband.

Sen om man beställer hos L8nyberg.se just nu så kan man lägga med en hemlig gåva som följer med på köpet! Hur kul och spännande är inte det med små överraskningar i vardagen? Väntar spänt på att mitt paket ska komma hem! Längtar att få prova mina inköp.


Kommentarer
Postat av: Camilla - i väntan på att bli mamma ♥

Sv: jag tog den själv med självutlösaren :)

2011-04-07 @ 20:29:07
URL: http://camillaedlund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback