Ny start!

Jag antar att det inte bara är jag som har en massa nyårslöften nu såhär vid det nya årets start?! Jag har en hel lista på saker som ska förbättras och uppfyllas. Självklart kommer det kräva lite disciplin för att jag ska klara av dem, men jag ska nog klara det! Här är i alla fall mina nyårslöften!

1. Ha ett godisfritt år
2. Träna mer regelbundet
3. Gå ner i vikt (Hamnar alltid på min lista!)
4. Fokusera mer på skolan
5. Bli mer ordningssam (denna med!)
6. Inte skåpäta (Jag har en tendens att gå till skafferiet varenda gång jag har tråkigt!!)
7. Äta enligt LCHF

Ja, sju nyårslöften! Får se om jag klarar av att hålla mer än ett i alla fall! En rolig utmaning! Hittills har ju punkt ett fungerat riktigt bra och punkt sex. Dem andra hoppas jag börja följa inom en snar framtid. Ska ta mig till gymmet snart (vet inte om det blir idag men annars på måndag!) och fixa så jag kan köra igång ordentligt igen. Det ska bli kul att komma igång! Vad har ni för nyårslöften då?


Kommentarer
Postat av: Baby Melody's Beauty Blog

Här gäller det också en ny start för 2011!!:)



Hoppas allt är superbra med dig!!

kramar<3

2011-01-10 @ 14:47:17
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: Lotta

Oj, jag har inte ens kommit ihåg att fundera ut något nyårslöfte... eller, jag något jag skulle börja med efter nyår var att sätta in företagspappren i pärmen på en gång. För jag har inte något roligt famför mig, då nästan alla papper från förra året är i högar. Hojj hojj! ;P Så det kan väl räknas som ett nyårslöfte.



Lycka till med dina. Du klarar dem så länge du vill. :D Har man väl bestämt sig, så går det. och att man sätter upp små mål. och när man vet vad man har att se fram emot, så är det som en morot för att orka fortsätta då det är jobbigt.



Jag har varit en riktig småätare. kylen och skafferiet har öppnats och stängts tusentals ggr per dag om jag varit rastlös.



tack och lov så kommer man inte ens på att öppna dem längre med lchf. inget sug. :) Härdar man ut de första veckorna, så går allt som smort sen. :D



Kram på dig!

2011-01-20 @ 23:28:57
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback