Önskedrömmar!

Jag har en viss mani för plåtburkar i alla dess storlekar, former och åldrar! Så givetvis kunde jag verkligen inte undgå att bli förälskad i den här godingen:



Det är en burk som finns att införskaffa sig hos Stockhome och den är så himla söt! Billig också, 69:-. Jag har redan en stor kakburk i den här serien som jag fick i present utav mina älskade syskon när jag fyllde år förra året. Sen så har jag även fått två assietter i samma stil i present. Jag har givetvis kollat in en hel del andra produkter från samma serie som exempelvis en låda för tvättmedel, flingor, kaffe, te med mera. Men den här burken hamnar högt på min önskelista! Kära tomten, om det ändå vore jul snart igen!

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback