Inte en tanke...

Nej, som rubriken initierar har jag verkligen inte haft en tanke på att besöka bloggen. Det har verkligen vart mycket nu mot slutet och jag som hade trott att med min egna dator (bärbar, inköpt på mellandagsrean) så skulle det bli mycket lättare för mig att blogga. Men ja, det har ju inte startat så bra än eller vad säger ni?

Jag kan i varje fall att detta är vecka två av fem som jag och min klass är på konstfack och läser en kurs, indelad i delkurser. Det är riktigt kul och jag och min grupp har redan upplevt ups and downs. Ungefär på fjärde dagen var vi så uppretade att det verkligen kunde gått illa. Så vi beslutade oss för att gå hem och ta nya tag dagen efter. Vilket jag måste säga gjorde susen. Skönt att vi kom fram till en lösning till sist i varje fall.



Men ja, även fast tiden har flygit iväg vet jag inte riktigt vart den har tagit vägen (det är ju därför jag brukar blogga, för att hålla koll på vad jag gjort!) så jag kan väl bara säga att jag ska försöka komma igång ordentligt nu.

Ciao!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback