VIP kväll med Elle på Topshop!

Ikväll har jag och Alison tillbringat kvällen tillsammans inne i stan på en underbar VIP-kväll som Elle annordnat på Topshop. Det var riktigt trevligt att träffa Alison och göra något såhär roligt tillsammans. Det var riktigt mycket folk där och det blev varmt fort, men med 20% rabatt på hela sortimentet plus att man fick en Goodiebag när man handlade så kan man förstå varför. Jag och Alison hittade självklart lite grejer, enbart accessoarer dock, men det är svårt att kolla kläder när alla trängs och river och sliter i alla plagg. Det bjöds även på lite frukt som tilltugg och ett glas champagne samt en flaska VitaminWater. Självklart har jag bilder som jag ska visa här i bloggen och berätta vad jag har köpt och så.


Alison och jag i tunnelbanan påväg till VIP-kvällen.


Goodiebagens innehåll; En DVD-film, ett kortetui och en flaska heat-protector från Syoss.

Mina inköp:


En läder plånbok



Supersöt hårrosett



Två mindre hårrosetter


En lila rosring


Hjärtörhängen

Tack för ikväll kära Alison, hoppas du hade lika kul som jag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad långt hår du har fått :O eller har du fuskat med exstensions? haha

Supersött kortetui! Och pånboken var ju hur fin som helst!!

2010-10-08 @ 20:17:27
URL: http://wiljestark.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback