Jag har blivit utmanad...

..Av Baby Melody!

4 TV program 
Sex and the city
Desperate Housewives
Grey's Anatomy
Cougar Town
4 saker jag gjort idag
Pluggat
Ätit ute
Stickat
Tittat på Lost
4 saker som jag längtar efter
Omtapetseringen av vardagsrummet
Make-up store festen i Eskilstuna den 4 december som jag ska gå på med min underbara syster
Julafton
Att äta en muffins
4 saker på önskelistan
Min finservis som jag samlar på; Qvint från Rörstrand
Ny tv-bänk
Sminkkurs på make-up store
Köksprodukter som glasskålar, bunkar etc.
4 saker som jag avskyr
Självcentrerade människor som bara bryr sig om sig själv och absolut ingen annan
Djurplågare
Otrevliga busschaufförer/resenärer
Tentor/omtentor
4 saker jag tycker om att göra
Sticka/sy/brodera = Handarbete
Rita/teckna/måla
Vara social/ha kul
Baka/laga mat
4 saker jag ätit idag
Filmjölk
Gyroskebab
Sallad i massor
Tomat

Jag utmanar:
Tessisuniversum
Ansen
Wiljestark
Kaka


Kommentarer
Postat av: Emelie

SMART! Jag ska lätt söka Posten igen till julen!

Hoppas vi ses där igen då? haha :D



Challenge accepted hah!

2010-10-14 @ 23:41:46
URL: http://wiljestark.blogg.se/
Postat av: linda - ung o levande efter trauma.

Hej hjärtat! tack så mkt, jag känner mig nöjd o glad med min nya design. Känns lite som jag på nått vis! ;) dock saknar jag den där klickbara bilden på mig som du gjorde o som jag hade i sidomenyn, du vet med Linda inskrivet lite snett? :(



Jodå med mig är det bra, ska dock jobba ett långpass imorgon och borde därför sova nu. Är bara för piggelin för att somna, haha! Hur mår du själv o hur går alla tentor? kram kram

2010-10-14 @ 23:42:33
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad kul att du gjorde detta!:D

Jag glömde bort att skriva Sex & the city, det är ju den bästa av alla tider:D



Tack, och det ska jag göra! Och kommer sen tillbaka med massa bilder:)

Puss o kram o vackra drömmar<3

2010-10-15 @ 00:04:17
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: Karin

Sv: Tack så jättemycket! Roligt men nervöst är det! Puss o kram

2010-10-16 @ 15:01:10
URL: http://kakan84.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas det blir fint med tapeterna! Trist med kabeln, vad klantigt alltså. Saknar oxå att pyssla tillsammans. Kanske vi skulle en pysseldag när du är i e:tuna någongång? Med mat, vin o en massa olika pyssliga saker!!!:) Sköt om dig!!! Kram Anna

2010-10-26 @ 21:34:46
URL: http://ansen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback