Strängnäs marknad.

I helgen var det strängnäs marknad som jag, syrran och pappa åkte till. Det var som vanligt många knallar som stod och sålde sina varor men i år kändes det som om att det var ovanligt mycket folk, kanske berodde det på det fina vädret?! Men mycket fint fanns det att titta på och självklart hittade jag också en del att köpa, precis som mina färdkamrater. Jag har tagit bilder på det jag hittade där som jag hade tänkte visa.



Varma mysiga ulltofflor


Superfina koppar med fat + ett extra fat



Ett par söta saxörhängen

Tack till min far och syster som var med och gjorde marknadsdagen underbart härlig och rolig!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh dom tofflorna! Skulle inte tacka nej till sådana:)

Och TACK för dina vackra ord! Jag har också saknat dig!:)

Ha en skön kväll & sov så sött<3

2010-10-13 @ 22:25:51
URL: http://babymelody.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback