Min andra älskling!

Den här månaden, eller ja förra månaden med tanke på att det är första oktober(!) idag... Så hittade jag en annan liten älskling som jag har gått och letat efter sen jag var typ 12! Men det är inte förrän nu jag har hittat en och haft råd med den. Det jag pratar om är en piggtittare.

Min underbara önskning om att någonsin få äga något såhär vackert har gått i uppfyllelse! Det är en handgjord piggtittare av en riktig snickare. Jag kommer inte ihåg hur gammal försäljaren sa att den var, men den hade minst 20-30 år på nacken om jag kommer ihåg rätt och den är i toppskick! Perfekt för mig och perfekt här! Den är så fin, jag älskar den verkligen! Tre lådor har den med som rymmer det mesta av mina smycken. Superneat!

Kommentarer
Postat av: L♥tta

Den var helt underbar. Och vilken fin rosett som ligger där. ;)

2010-10-04 @ 18:58:24
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback