Redan onsdag!

Herreguuud tiden bara flyger iväg! Jag kan verkligen inte förstå. Kändes nyss som fredag! Jag har inte hunnit blogga överhuvudtaget sen dess. Hela helgen har jag flyttat tillbaka alla prylar efter att de slipat golvet i vardagsrummet. Sen var jag också med älsklingen till Torekällberget där vi träffade Tessan och barnen. Jag ska lägga upp ett inlägg och bilder med det lite senare.

Sen i måndags var jag ledig vilket gick till att ta det lugnt och plocka lite med alla prylar, det tar längre än man tror. Det jobbiga är att vi ska göra det igen om fyra månader då de ska tapetsera om i vardagsrummet. Jippi... Och igår började vår nya kurs Kultur- och designpolitik, som jag personligen trodde skulle bli en lugn kurs men ack så fel jag hade! Det känns som om man kommer plugga ihjäl sig nu såhär innan sommarlovet. De verkligen överöste en med arbete från första föreläsningen. Vi ska göra ett projektarbete.. ett riktigt stort ett.. och vi ska även skriva en reflektionsdagbok på tre föreläsningar à 2-3 sidor/föreläsning. Ja, vi får väl se när och var man hittar mig utschasad för det känns som det kommer hända!



Men idag är det i alla fall onsdag vilket betyder att jag ska ha min lilla balkonginvigning med mina klasskamrater ikväll. Så jag ska diska lite nu sen ska jag baka Dumlemuffins. Skriver senare, om inte så gör jag det i morgon! Ha det bra sålänge, ciao!

Kommentarer
Postat av: carro [fotograf]

haha det tror jag inte.. som tur var så snöade det inte så mycket :D

2010-05-05 @ 15:31:27
URL: http://piixiegirl.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback