D-day! ETD 11 år!

I onsdags så var det D-day och Sittning på södertörns högskola för att fira ETD's (det program jag läser på skolan) 11-årsdag. Dagen var fylld med föreläsningar, fika och Pecha Kucha (Man har flertal snabbpresentationer med 20 bilder à 20 sekunder och hela presentationen är på 6 minuter totalt) med gamla ETD:are och vad de gör idag. Två av grundarna till Spotify var där och föreläste, ena av dem hade gått vårt program så jag kände mig riktigt inspirerad. Och alla andra gamla ETD:are gav oss massor med tips inför arbetslivet. 

Efter alla föreläsningar så vart det middag i Puben, buffé med tandorikycklingspett, feta och spenat rullar, gratinerade auberginer med mozarella och tomat och bulgursallad samt tzatsiki till det hela. Och till efterrätt paj; blåbär, äpple, rabarber och hallon. Riktigt gott och mätt som tusan blev man. Men riktigt kul var det! Så här kommer lite bilder från vår roliga kväll:


Sara

  
Sabina


Linnea, Kristina och Fredrik


Malin och Marielle


Malin, Sabina och Jag


Malin och Sabina


David


Malin


Jenny


Fredrik och Linnea


Emelie och Claes

Riktigt kul kväll vart det, även om jag inte stannade så länge och festade. Hade inte mitt humör på topp så jag åkte hem och tog det lugnt efter 12.


Kommentarer
Postat av: Sara

Du jag snor bilden på mig för att ha som visningsbild på fb. Hoppas det är ok, annars så säg bara till

2010-05-29 @ 01:34:44



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback