Balkonginvigning!

I onsdags hade jag och älskling invigning utav våran balkong tillsammans med mina fina klasskamrater! Önskar jag hade sjukt mycket större balkong så jag kunnat bjuda ALLA jag känner, men nu var ju tyvärr inte det fallet. Så det blev några få men trots det hade vi riktigt kul! Jag bjöd på popcorn och Dumlemuffins medan folket hade med sig egen dricka (vin, cider och läsk). Det blev en trevlig kväll som slutade inomhus (tyvärr) eftersom det blev kyligt framåt halv åtta, åtta tiden. Här ska ni få se lite bilder från vårt mys!


Jenny, Linnea, Malin, Hanna och Jenny

Jag

Älskling

Nymålade naglar

Linnéa

Sabina

Therese, Jenny och Malin

Sara, Hanna och Linnea

Tack för en härlig kväll tjejer! Om ni vill kika på mer bilder har Malin gjort ett kollage på sin blogg, vilket för övrigt är jättebra och härlig läsning! Kika gärna in där!


Kommentarer
Postat av: LORISSA

Ser ut som en härlig kväll :D

2010-05-07 @ 22:54:10
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Tessi

Sv: huh, ingen vill ha pysen?!:O skicka hit han då:(



ååh, vad mys! jag tänkte kanske komma till er en helg om det går bra;P hah, men lite mkt just nu. vi kanske ´kan snacka ihop oss om ngt?



hihi, din balkong är jättejättejättefin! :D love you<3

2010-05-07 @ 23:06:40
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för en supermysig kväll gumman :) och tack gör reklamen för min blogg, hihi!

2010-05-08 @ 23:39:03
URL: http://alltomminlista.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback