Nervig dag!

Idag så är det onsdag och solen skiner än! Gud det är så härligt, solen har spridit sitt varma sken över oss i fem dagar i sträck nu! Hoppas att all snö försvinner och våren verkligen kommer!

Idag så har jag föreläsning i två timmar följt av resttalsredovisning, eftersom jag missade ett seminarium när jag var på Farfars begravning. Ogillar att stå längst fram och ha alla stirrandes på mig när jag ska prata. Känns sjukt läskigt och nervpirrande! Men jag hoppas att det går bra i alla fall, jag kan talet i princip utantill. Dock så vet jag inte om jag vågar ställa mig därframme utan mina stödkort. Tänk om jag glömmer bort allt i nervositeten och inte kommer ihåg ett ord jag ska säga!? Usch, men vi får se hur det går helt enkelt. Jag meddelar ikväll om jag överlevde eller ej! Ha en fin solskens dag nu alla!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback