KATASTROF!

Ja, det är så jag vill beskriva mitt blogguppdaterande! Katastrofalt dåligt. Jag vill verkligen ha mer tid till att blogga, det är ju inte så att jag inte bloggar för att jag inte vill. Snarare tvärtom. Vill blogga massor, men tiden räcker inte till! Vad ska man göra då?

Det är massor med skolan, speciellt nu under tentavecka och det här är ändå en LÄTT kurs! Fattar inte hur jag ska hinna med en massa annat när nästa, intensiva kurs drar igång?! Hoppas att det löser sig på något vis i alla fall, ska försöka ta mig i kragen och komma tillbaka till bloggen.

Måste även berätta att jag fick U på SMF tentan! Jävla skit säger jag bara, det blir omtenta i maj för jag känner att jag måste fokusera på Redovisning och beskattning kursen först så jag slipper omtenta i den.

Sen önskar jag att den här jävla skitsnön skulle sluta falla! Hatar den och jag vill ha vår!

Men nu måste jag kila till skolan, skriver mer när jag kommer hem (hoppas jag)! Ha en fin dag trots att snön ligger överallt! ♥

Kommentarer
Postat av: Inez

Jag hatar också den där jävla snön -.-



sv: Hihi, tack! ^^

Eller hur?!

2010-03-23 @ 17:23:31
URL: http://zeni.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback