Hurt-dag!

Idag skiner solen stor och fin och jag hoppas att våren verkligen är påväg! Ingen mer snö för den här "vintern" tack! Jag längtar efter varma sköna vårdagar och sen sommaren! Åh, myser och ler bara jag tänker på det!

Idag ska jag vara hurtig! Jag har tvättstuga och så ska jag minsann städa i ordning hela lägenheten så att det blir snyggt och rent och bara glänser! Det känns som om jag måste få struktur (jag vet inte hur mångar gånger jag har sagt det här!!!) och att jag måste få någon rutin på att verklingen inte stöka ner!

Senare ikväll ska jag åka till min älskade Alison och hälsa på. Vi ska laga tacos och mysa till en film. Sen har jag även lagat lite efterrätt till oss! Jag har faktiskt provat den där vita kladdkakan som fanns på blogg.se's startsida! Så det ska bli spännande att prova på ikväll.

Hoppas ni alla får en härlig solig dag! Passa på och njuuut nu!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

jo tack, helt okej. mycket att stå i innan jag åker tillbaka till internatet bara men jag bara sitter vid datorn istället..^^ händer mer denna fina lördag då? :)



men eller hur!? :O Man borde verkligen försöka ta en gång i veckan till bara bloggning...kanske kan ta lördagar eller något..XD hehehe

2010-03-13 @ 12:52:14
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

jo tack, helt okej. mycket att stå i innan jag åker tillbaka till internatet bara men jag bara sitter vid datorn istället..^^ händer mer denna fina lördag då? :)



men eller hur!? :O Man borde verkligen försöka ta en gång i veckan till bara bloggning...kanske kan ta lördagar eller något..XD hehehe

2010-03-13 @ 12:52:19
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

jag är tillbaka nu. så jäkla skönt! :)

2010-03-13 @ 17:19:27
URL: http://cajsa1.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback