Harry Potter and the Deathly Hallows!

Som många vet börjar upphällningen på Harry Potter sagornas filmatisering nå sitt slut. Jag har läst och hört rykten om att nästa film kommer redan november 2010. Jag har även hört och läst att den sista filmen "Harry Potter and the Deathly Hallows" kommer att delas upp i två delar! Så vi kommer ha "Harry Potter and the Deathly Hallows Part I" och sen "Harry Potter and the Deathly Hallows Part II". Men hur kommer det då att bli när man väl sett den första delen på bio och måste vänta ett helt år inför nästa del, det ryktas om att Part II kommer år 2011 någon gång. Jag menar för är man en riktig HP fantast (som jag) så vill man gärna se filmen innan den som kommer på bio! Så jag undrar om de kommer ge ut del ett av filmen på DVD innan andra delen eller om de kommer att vänta på andra delen och sätta ihop dem till en enda lång film!? Vilket dok kommer bli en vääääldigt lång film  men det spelar ju inte så stor roll för mig! Jag är bara fundersam hur det blir eftersom många kommer vilja se första delen igen innan man går och ser den andra på bio!



För övrigt kan jag bara inte vänta på att få se filmen på bio! Tur att det är hyffsat snart i alla fall! November i år! ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback