En solig Lördag!

Hej på er alla! Hoppas att allt är väl med er. Här är det väldigt bra och jag känner mig väldigt pigg och glad. Solen skiner och jag känner att tiden rör sig allt närmare våren, som inte kan komma tillräckligt snart! Jag börjar bli trött på snön och längtar efter vår och sommaren nu! Så man kan få börja använda härliga ballerina skor och vårigare kläder! Så underbart!

Idag så är det lördag, härligt med helg! Vi ska umgås med Jimmys moster idag, laga mat och dricka lite vin. Det ska bli riktigt gott och mysigt. Vi ska laga lite kycklingpaj och bara vara sociala med varandra. En riktigt härlig lördag helt enkelt.

Hoppas att även ni får en riktigt trevlig lördag, precis som jag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback