Tessans födelsedag!

I lördags var det Tessans födelsedag och självklart skulle det firas! Så jag, älskling och syrran begav oss hem till familjen Kronberg där det bjöds på en massa gott! Tessan hade gjort en helt fantastiskt snygg och god smörgåstårta, mumsig rabarer panacotta, rabarberpaj och fika. Helt klart riktigt gott. Och glad blev hon för presenterna med. Hon fick en tjusig cykel av Clay och lottopaket utav oss. Mysig eftermiddag med Kronbergarna, gästerna och de små! Självklart tog jag några bilder med, så ni inte missar den snygga smörgåstårtan som vi mumsade i oss!


Den snygga och mumsiga smörgåstårtan!


Rabarber panacotta


Clay och Tilde


Jessica, Dennis och Tilde


Syrran och Älskling


Jag och Syrran


Tessan!


Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Åh vad mysigt! Maten ser underbar ut.

Du och din syster är så otroligt fina och vackra!<3

Måste skriva grattis på hennes blogg!

2010-06-08 @ 12:33:20
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Ahh ok, då fattade jag fel hih! :D

Men grattis till henne massor!<3<3

2010-06-08 @ 13:01:44
URL: http://babymelody.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback