Sjukling mitt i sommaren!

Ja, det är precis vad jag har blivit. Och min sambo med. Vi båda ligger hemma och är sjuka, hängiga och gnälliga. Jag vaknade precis efter 13 timmars sömn och känner mig bläh, men inte trött! Det är jobbigt. Tänk att bara få sova bort dagen och missa det här härliga vädret som jag ändå inte kan njuta av. Men men.. nu är jag vaken och inte ett dugg trött. Kommer säkert kura ner mig i soffan och slänga på en film eller nåt. Fast jag kom på att jag måste handla idag... så jag kommer ta mig till Maxi, komma hem helt utpumpad efter en kort tripp ute och lägga mig i soffan.



Senare ikväll kommer vi gnälla om vad vi ska äta och till sist ställer jag mig vid spisen och lagar det minst ansträngande som finns hemma.. Kanske ska köpa färdig pizza eller nåt när jag är på Maxi så vi ens slipper fundera!? ÅH och för er som inte märkt det Jag avskyr att vara sjuk!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback