Ni har väl inte missat...

...Att Stephanie Meyer har släppt en kortare roman som tillhör Twilight-serien? Det har inte jag! Den släpptes den femte juni och "tillhör" den tredje boken Eclipse (eller Ljudet av ditt hjärta på svenska). Boken heter The short life of Bree Tanner (eller Bree Tanners andra liv) och handlar om den unga Bree Tanners och hennes nya liv som nyfödd vampyr i Seattle och som sedan abrupt avslutas av Voultori (som de som läst Eclipse vet). Så så fort jag har pengar (fattig student som man är) ska jag införskaffa mig den. Men jag tänkte bara berätta för er alla Twilight-fan att boken finns där ute! Intresserade? Köp den, den verkar spännande!


Kommentarer
Postat av: nea

Jag hoppas att du inte missat att den finns att läsa på nätet, http://www.breetanner.com/ . Ingenting som hindrar att man läser den där först och köper riktiga senare! Var rätt okej att läsa på skärmen, brukar inte gilla det alls annars.

2010-06-22 @ 22:01:38
URL: http://www.3kvadrat.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback