Min syster är inte liten längre!

Som ni vet var jag ju till Eskilstuna från den 11 juni (och några dagar till) för att fira min syster som tog studenten. Hon tog studenten den 12 juni och självklart var släkten och vänner samlade för att fira min systers framgång. Jag är så himla stolt över henne! Som alltid var hon superfin i sin klänning, sina skor och självklart studentmössan! Efter utspring, kramar, lyckönskningar, parad och flakåk så samlades vi i Rosenforsparken för att fira, äta smörgåstårta, tårta och dricka. Självklart blev det presentöppning med och så höll jag tal för min syster som var väldigt uppskattat. Massor av bilder togs det, men jag lägger upp några få här: Dem bästa!



Grattis till studenten älskade syster jag är så stolt över dig!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback