This is me!

Namn: Helena Johansdotter (inte mitt riktiga efternamn)
Piercingar: Nej, för jag tror inte öronen räknas till detta
Tatueringar: Ja en, men fler kommer!
Längd:
1,70
Skostorlek
: 38-39
Hårfärg: Mahogny
Fräknar:
 Några få! 




Kär?
Ja, i min underbara stora kärlek <3
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland, som i dessa kalla tider önskar jag att jag bodde i ett varmt land!
Tycker du att du är attraktiv?
Nja, inte direkt... söt skulle jag mer säga..
Dricker du? Då och då, när det är fest!
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du?
Naturelle
Vilken parfym använder du? Covet - Sara Jessica Parker
Vad är du rädd för? Höga höjder och att förlora min stora kärlek
Gillar du att tvätta? Inte själva sysslan, men fy vad skönt det är att glida i ett nytvättat plagg som luktar nytvättat!
Gillar du berg- och dalbanor? Ja!


Senaste…
Filmen du hyrde?
Oj.. det var så länge sen... typ.. P.S I love you tror jag.
Filmen du köpte? Harry Potter och halvblodsprinsen
Låten du hörde: Fuck you - Lily Allen
Låten du laddade ner? Ke$has album Animal
Personen du ringde? Linnea
Personen som ringde dig?
Malin/Linnea
TV-program du såg? NCIS
Person du tänkte på? Emelie med bloggen Wiljestark


Favorit…
Låt:
Just nu: Your love is my drug med Ke$ha
Sak att göra: Skratta, mysa, dansa, rita, skriva och massa massa mer!
Sport: uuuhm.. svårt... Kanske kickboxning? vet inte!
Dryck: Hm, älskar fruktiga drinkar - alkoholfria eller med alkohol! 
Kläder:
Girlie och female - tjejigt, kvinnligt - klänningar, kjolar, tunikor!
Film:
Jag har nog ingen direkt men.. HP-filmerna, New Moon, SATC... och många fler!
Bil: Klarröd cab av något slag. Jag är inte så mycket för märken!
Serie: SATC och Desperate Housewifes


Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
Vem har inte gjort det?!
Gråtit över en flicka? Ja, när man har vart osams och så...
Ljugit för någon? En liten vit lugn kanske men inget allvarligt.
Varit i slagsmål? Nja, det kan man nog inte kalla det direkt..
Blivit arresterad?
Never!
Träffat någon från internet IRL? Ja!


Antal…
Gånger ditt hjärta brustit? 
Runt 2-3 ggr, men jag tror det kommer bli värre om det går snett med min stora kärlek nu. Då kommer det ta lång tid att laga mitt hjärta. 
Hjärtan brustet på grund av dig?
Vet inte, kanske runt samma... om inte fler!
Tjejer du kysst?
 Kompispussar med många av mina tjejkompisar! 
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?
Hm, ligger runt 3-6 som jag har kontinuerlig kontakt med, men jag har nästan hela min klass som kompisar på FB som man snackar med då och då!
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Oj, jag vet inte.. 1 gång när jag föddes, sen den gången jag var på framsidan när jag var bebis.. sen så många ggr de skickat in "grattis på födelsedagen" bilder.. har ingen koll :p


Senaste…
Boken du läste? Bok som bok..? Just nu läser jag "Marketing Theory" och "Harry Potter och Hemligheternas kammare" (igen)
Personen du fick e-mail av? Facebook
Personen du fick brev av?
Adresskort från Mamma..?
Personen du fick sms av? Therese W.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? I onsdags åt min lilla familj ihop; jag och min sambo.
Saken du köpte?
Harry Potter och halvblodsprinsen


Vad har du gjort idag?
Föreläsning mellan 10-12, lunch, grupparbete inför första seminariet, föreläsning 17-18 (japp här sitter jag på min föreläsning och skriver detta..)
Brukar du svära mycket? Nja, det tycker jag väl inte... lagom mycket?
När stiger du upp på morgonen?
Skoldag: 7-8 tiden annars: 10 tiden
Vad har du på dig?
Underkläder från H&M, stumpbyxor från H&M, långt linne från Indiska, stor tröja från Gina tricot.
Vad ska du göra ikväll? FREDAGSMYYYYYS! Bara ta det lugnt, det känns som om jag är värd det efter denna långa dag!
Vad är du allergisk mot? Voffsingar!
Använder du hårspray?
Ja, lite ibland.
Kan du stå på händer? Jo, typ var tredje gång!
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström!
Salt eller socker? Socker
Gillar du ketchup?
Japp!
Är du glad nu?
Mjo lagom glad, jag slutar snart!
Var du glad igår? Ja, var med min snälla vän Tessan och tog en promenad samt städade hela lägenheten så jag slipper göra det i morgon! GLAD!
Vad dansar du till?
Härlig musik med bra dansrytm!
Stockholm är… ?
Sveriges huvudstad
Göteborg är… ?
en stor stad i sverige, väldigt fin stad!
Kan du sjunga? Det tycker jag nog att jag kan... hyfsat i alla fall!
Spaghetti eller makaroner?
Spaghetti!
Land du vill besöka? HELA VÄRLDEN!!!


Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Det var nästan lite länge sedan. Är allt bra? Kram

2010-01-29 @ 23:46:05
URL: http://dianasblogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback