Lördagskväll!

Hej på er alla! Just nu är vi hemma hos mamma och tar det lite lugnt. Älsklingen har precis installerat hennes nya trådlösa nätverk och jag måste säga att det funkar galant!

Nu är dagens flyttning klart och det har gått riktigt bra. Fort också måste jag säga! Vi har gjort massor och nu är det snart sopslut och tomt i villan. Ikväll ska vi sova hemma hos pappa och kvällen kommer spenderas genom att montera ihop hans säng.

Just nu känns det skönt att sitta ner ett tag, är trött och slut i benen. Sjukt godissugen är jag med! Hoppas att vi hinner svänga förbi en affär och köpa med oss lite hem.

Hoppas ni har det bra?! Men nu ska jag återgå och vara social med familjen här! Ciao!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback