I skolan

Hej på er alla! Just nu sitter jag i skolan och har föreläsning! Jag hann tyvärr inte skriva i morse innan jag skulle hit, eftersom vi skulle träffas innan föreläsningen. Jag var verkligen supertrött i morse när jag skulle upp, jag har inte ens något minne av när Jimmy gick! Jag måste har somnat om och missat det helt enkelt. Stackarn glömde matlådan i kylen också såg jag.

Sen är det sista föreläsningen för den här kursen! Skönt tycker jag! Sen så har vi bara ett seminarium nästa vecka och en inlämningsuppgift som inte är lika omfattande som den första. Sen är kursen SLUT! FINITO! Verkligen skönt, för det känns inte som om den här kursen kommer vara särskillt användbar för mig i framtiden direkt.. den här kursen är ju egentligen mer för KKE:are än oss ETD:are. Men som sagt efter nästa vecka är denna kurs slut sen börjar den nya i FEK A.

Fast innan ska vi ju åka kryssning med klassen till Åbo! Det ska bli riktigt kul. Silja Galaxy och fest hela natten, verkligen skoj. Men vi är i alla fall 18 anmälda deltagare så lite fest blir det ju i varje fall. Ser verkligen framemot det och hoppas jag hinner få pengar innan jag åker, annars blir det en tunn resa.



Men nu ska jag lyssna vidare, rasten är slut! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Men gudars så kul med kryssning! lova att parta från mig med;)

Kram

2010-01-07 @ 16:40:44
URL: http://cocaineblues.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback