Godkväll!

Godkväll på er alla! Hoppas att allt är väl med er? Jag kom nyligen hem (ca 45 minuter sen) ifrån Ling. Jag har vart där hela dagen och umgåtts med dem, därför har jag inte hunna blogga alls idag! Hoppas det är förståeligt?!

Idag har det verkligen vart svinkallt och blåsigt! Snöat massor har det gjort också! Jag såg ut som en snögubbe när jag kom in nyss. Men jag har i alla fall haft det trevligt med mina underbaringar! Emilie, Juli och Ling! Vi pratade, tittade på SATC och mumsade choklad och jättegoda stekta nudlar! Mumma alltså!



I morgon ska jag vara i skolan till 10, jag ska träffa min grupp innan föreläsningen och förbereda vårt arbete till Seminariet nästa vecka. Men nu börjar klockan dra iväg så jag ska slänga mig till sängs! Ciao!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback