Fast i trafiken

Nu är jag äntligen hemma från skolan, efter att ha suttit fast i en buss i ca 20 minuter på hemvägen som inte kunde komma upp för backen. Så där stod vi och slirade runt innan han började backa och gasa och backa omvartannat! Till sist insåg chauffören att han behövde backa mer än två centimeter för att komma bort och till sist körde vi vidare! Kan säga att jag är glad för att det var varmt inne i bussen annars hade jag frusit ihjäl! Och jag måste bara säga satan vad kallt det är ute! Jag är verkligen glad att jag är hemma nu här i värmen med datorn i knät och SATC på tv:n! Sitter även och mumsar på lite pepparkakor, Gottans alltså!


Men nu ska jag göra klart powerpointpresentationen vi började på i skolan idag. Ha det bra sålänge! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej gumman!

Hur mår du? <3

2010-01-07 @ 17:55:39
URL: http://haidenaavas.blogg.se/
Postat av: Placebohoe

Fin bild :) kram

2010-01-07 @ 18:02:54
URL: http://placebohoe.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback