Emilies Födelsedagsfest!

Jag är verkligen ledsen att jag inte har hunnit skriva så mycket den här helgen, men detta är på grund utav att min underbara vän Emilie fyllde 20 år i torsdags och vi har haft hennes fest här hemma hos mig. Så i fredags kom hon och Cissi hit, redan då började vi med förberedelserna inför själva festen. Menyn för festen var paj, hemmagjord smörgåstårta och till efterrätt Mango sorbet floated med Asti Cinzano. riktigt mumsigt. Så på fredagskvällen gjorde vi i ordning det mesta utav smörgåstårtan förutom garneringen.

På lördagen så började vi med att gå till systemet och affären för att köpa det sista bi behövde innan vi gjorde klart smörgåstårtan och sen bakade pajerna. Och till sist fixade vi ordning oss själva. Sedan var kvällen igång. Vi åt, pratade, drack, lyssna musik och hade riktigt trevligt. Blandade massor med drinkar gjorde vi också. Här kommer det lite bilder från kvällen:



Tack för en underbar kväll tjejer och jag hoppas att Emilie hade en lyckad fest!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback