Cancled on me!

Ja, det blev som jag trodde! En inställd föreläsning, vi fick alltså åka hem. De fick inte tag i honom varken på hemtelefonen eller mobilen, bara det inte hänt något allvarligt! Vi skulle tydligen få mer information på SH's hemsida, så jag ska klicka in mig dit snart när jag skrivit klart.

Eftersom vi fick åka hem så resulterade min inställda föreläsning i lite shopping! Vad jag köpte kommer jag lägga upp lite senare, nu måste jag städa här eftersom tjejerna kommer senare och älskling ska ha några kompisar hit på förkrök innan de ska ut! Ciao så länge!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja, det är lite segt att det ska vara så. :/ Men vad ska man göra då? vad ahr du för planer i helgen då?

2010-01-22 @ 17:32:51
URL: http://haidenaavas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback