Äntligen fredag!

Godmorgon! Nu är jag uppe tidigt igen! Idag av den anledning att jag ska hinna åka till flemingsberg och lämna in min uppsats innan jag ska åka till eskilstuna med min sambo vid ett tiden! Så då vart jag tvungen att gå upp lite tidigare. Men det gör inte mig något. Så jag ska bege mig dit, sen komma hem och packa innan vi drar vidare till södertälje syd!

Jag måste varna er om att det inte kommer bli så mycket bloggande i helgen, vi ska hjälpa mina föräldrar att flytta så jag kommer säkerligen inte ha tillgång till en dator där! Den kommer bergis vara nedpackad eller så! Men om vi inte hörs mer innan jag åker eller så, så får ni helt enkelt ha en bra helg!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback