Äntligen fredag!

Ja, nu är det äntligen fredag! Jag har verkligen längtat efter helg denna vecka, varför vet jag inte för veckan har ändå vart relativt kort. Först var det ju helgen där som vi var i Eskilstuna, följt av kryssningen till Åbo med klassen och sen har jag vart i skolan onsdag, torsdag och sen idag. Så så mycket känns det inte som jag har gjort. Jag ska kila iväg till skolan rätt snart, men tänkte i varje fall kika in här och skriva med tanke på att det har vart rätt dött den senaste veckan.

Igår var jag till Ikea med min vän Linnea, det var riktigt skoj och det blev självklart en del shopping. Men vad jag köpte kommer jag visa lite senare när jag har fått ihop allting som det ska vara. Då ska jag fota lite så att ni får se.

Idag så har jag föreläsning till tolv, sen ska jag hem och städa lite och senare idag kommer Emilie och Cissi hit. Vi ska börja förbereda inför Emilies 20-årsfest som vi ska hålla här hemma hos mig. Det ska bli riktigt kul! Så vi ska fixa smörgåstårtan idag. Sen i morgon blir det att vi ska till systemet och Ica Maxi och handla lite till festen. Hoppas det blir lyckat!

Men nu måste jag packa det sista till skolan! Hoppas ni får en underbar dag! Ciao!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback