Måndag igen...

Jag är ledsen att det inte blev något bloggande igår, men jag hade verkligen fullt sjå med allt här hemma. Igår firade vi ju min sambo som fyllde 25 i torsdags! Tyvärr så blev det så att min familj inte kunde komma, deras "antisladd-system" på bilen var ur funktion och det var riktigt halt på motorvägen för de hade varken sandat eller plogat. Så de vände om när de kommit en bit. Men hellre att de kommer hit levande och hela än halva och skadade! Trist, men så kan det gå! Och snacka om att jag är sjukt trött på det här jävlades vädret! Fanders med snön nu och ge mig riktig VÅR!

Vi hade i alla fall trevligt igår med Jimmys sida av släkten. Mycket gott fika och sällskap. Sötast var väl Tilde som blev jätteförundrad utav katten och när chocken och den lilla rädsla hon hade i början lagt sig var det bara katten, katten, katten som gällde! Så söt den lilla kickan!

Älsklingen fick även Resident Evil 5 i present, så när alla gått provade vi spelet och jag måste säga att det var roligt, men sjukt läskigt! Usch! Men man får lite adrenalin rushes! 

Jag läste även ena artikeln i mitt kompendium, det tog två timmar (om inte mer) för jag var klar vid 1 i natt! Hemskt! Och jag som tänkt gå upp vid 7 i morse snosade mig till halv 9! Så kan det gå...

Men nu ska jag göra frukost! Jag ska snart ta mig till Flemingsberg och ha gruppmöte med min seminariegrupp. Vi ska väl köra en "all-dayer" och sitta med Seminarieuppgiften! Vi får se hur det går, för den där artikeln gjorde mig inge klokare alls! Hoppas ni alla får en bra dag! Kramar!

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback