Min lediga onsdag!

Ja, idag är det min lediga onsdag! Men bara för att jag är ledig betyder det inte att jag har en hel dag till att slappa, snarare tvärtom. Idag så ska jag göra en hel hög med grejer innan jag får ta det lite lugnt. Och min dag börjar med ett träningspass på F&S. Jag ska alldeles strax röra mig till bussen och ta mig dit.

Sen ska jag också städa hela lägenheten (fick en kommentar för någon vecka sen att det känns som om att jag alltid städar, vilket jag gör, men det är för att vi är sjukt dåliga på att hålla ordning här hemma att det är skandal! Jag skäms verkligen!) för min kära mor, syster, bror, Anette och kanske moster kommer på lördag och hälsar på. Då måste det vara lite snyggt och rent här i mitt hem.



Efter städningen är avklarad så ska jag ta mig an pluggandet inför tentan, det är verkligen god tid nu eftersom den är nästa fredag och det är inte lite man ska kunna! Jag ryser bara jag tänker på det, läskigt!

Men nu ska jag kila till träningen, hoppas jag kan uppdatera bloggen bättre efter den här plugghysterin jag haft.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Moster kommer oxå på lördag, see you!!! Kram

2010-04-21 @ 20:52:33
URL: http://ansen.blogg.se/
Postat av: Tessi

haha, vad skönt dem gångerna jag kommer och våldgästar er...brukar alltid bli att jag städar med då;) hihi<3

2010-04-26 @ 14:51:01
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback