Helena rekommenderar...Nordic Essentials

Det talas mycket om att många företag håller på att ta fram hudvårdsprodukter för oss människor med nordisk hy och ett märke sm redan har gjort det är Garnier. För mig ger ordet Garnier ett positivt intryck eftersom jag alltid har vart nöjd med de produkter jag använt från deras märke. Detta gäller även de produkter jag ska rekommendera idag, nämligen Garnier Nordic Essentials collection.

Som sagt är produkterna framtagna för oss med nordisk hy, eftersom vi lever i ett nordisk klimat där vädret snabbt växlar mellan värme, kyla, regn, snö och sol påverkar det huden så att man sliter på den. Man blir lätt torr  när det är så mycket väderväxling och därför har man tagit fram dessa produkter som ska hjälpa en.

I serien finns bland annat Cleansing Gel, Cleansing Milk, Refreshing Toner och Daycream. Cleansing Milk tar skonsamt bort sminket som man använt under dagen. Cleansing Gel och Refreshing Toner är för rengöring av ansiktet, motverkar finnar och så. Daycreamen är för att återfukta huden och få bort det torra.

Jag gillar dessa produkter för att de verkligen hjälper min hy. Dem ger en ett lent och återfuktat ansikte och sen doftar dem jättegott! Prova dem du också!

 


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Garnier har bra produkter =)

2010-04-25 @ 20:09:14
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Tessi

åh, dem låter super bra ju!:O priser o så?

2010-04-26 @ 14:46:39
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Garnier doftar sååå gott! :)

Påminner mig om sommar, använde nämligen mycket Garnier en sommar.



Men du vet mig, jag byter hela tiden och testar nya hehe:D



Har din tisdag varit trevlig? <3

Kramar!

2010-05-04 @ 14:25:38
URL: http://babymelody.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback