Det är bara jag... och katten!

Ja, nu är det bara jag hemma och katten förstås! Älsklingen är nere i småland med Clay och Glenn vid sommarstugan och ska pyssla lite där. Så jag är som sagt ensam hela helgen och jag får se om jag hittar på något särskillt eller om det blir att bara vara hemma. I morgon har jag i alla fall tvättstugan från 7 till 11.30. Sen ska jag städa hela lägenheten, försöka rensa min garderob och plugga en hel del inför omtentan som jag har på onsdag.

Just nu slötittar jag på tv och så håller jag på att sticka på pippi-tröjan som jag ska göra till min fin-kusin Tindra. Det är riktigt kul och det går superbra. Ungefär såhär kommer den se ut när den är klar:


Hoppas att lillan blir nöjd sen när hon får den! Nu ska jag sticka vidare på den lilla tröjan. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej snälla du!!! Åh har du redan köpt garn och börjat sticka! Duktiga du, säg till hur mycket jag är skyldig. Ha en trevlig helg och lycka till på omtentan! Kram Anna

2010-04-09 @ 21:24:06
URL: http://ansen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback