Sweet home..

Hej alla glada! Nu är jag hemma igen i vår härliga lägenhet! Just nu ska jag bara ta det lugnt, i en timme ungefär, sen blir det dags för mig att trampa iväg till träningen! Gud vad skönt det ska bli att få svettas lite!

När jag kom till skolan idag så var jag lite tidig och tänkte hämta ut mitt SH kort! Så jag tänkte ta av mig mina SkullCandy hörlurar och lägga ner dem i väskan och så går de sönder! Det bara knäcktes! Drog ju inte ens hårt. Och jag har inte använt de speciellt ofta, missförstå mig inte nu jag älskar dem! Men med tanke på att jag vart hemma större delen sen jag fick dem (jag fick dem i julklapp i julas, de är inte ens ett år!) för jag vart arbetslös och sökt jobb så har jag inte använt dem jätteofta! Och nu när jag börjar skolan och tänker använda de dagligen går de sönder då jag tog av mig dem! Gud vad ledsen jag blev! Hoppas att älsklingen har kvar kvittot, jag tror det är ett års garanti, då kan jag åka och byta dem! Så här ser de ut:



Men tur för mig så fick jag i varje fall mitt SH-kort idag! Efter att ha väntat på det jättelänge, köat flera gånger och frågat om det så fick jag det äntligen! Dock fick jag vänta några minuter, för de skrev ut ett direkt när jag väntade, för på något sätt hade de "glömt" att skriva ut mitt eller förlagt det. Men så lång tid tog det inte att skriva ut det som tur var! Och bilden är jag faktiskt nöjd med, ser rätt bra ut faktiskt!



Eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: PiinkY♥

aa tycker jag med =)

2009-09-01 @ 15:46:03
URL: http://piinkyss.blogg.se/
Postat av: Cajsa

wooot!? :O då måste jag fixa det..XD tack för att du sa till! :P

2009-09-01 @ 15:54:35
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Linda

Vad tråkigt när saker går sönder!! Jag och min sambo tittar på top model tillsammans.puh. Annars skulle jag ha kastat ut henne;). Bilden ser bra ut:).

2009-09-01 @ 16:03:07
URL: http://nakit.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback