Surprise!

Hej hej bloggen! Nu är vi hemma igen från en härlig och trevlig kväll med Clay och Tessan! Vi kom lagom till att Doobidoo började! Jag gillar det programmet faktiskt, riktigt roligt! Synd bara att man inte tittar så ofta... kanske ska börja skärpa sig med det..? Det dukades fram massor med gott; Popcorn, chips, dipp och coca cola! Mumma!

Efter Doobidoo så såg vi på Skavlan, norsk talk-show med kändisar! Riktigt skoj det med! De hade besök av Henrik Schyffert, Anna Anka, Jay-z och Melody Gardot! Gillade verkligen Melody Gardot, hennes musik, hennes bakgrundberättelse, vad hon vart med om och så! Verkligen rörande!


Efter det så spelade vi Wii Resort! Det vart vattenskoter, pilbåge, basket, bowling och cykling! Verkligen ett roligt spel, det ska vi minsann införskaffa snart till vårt Wii!

Sen när vi kom dit fick vi faktiskt en surprise! En stor härlig surprise-box! En svart låda full med gottigheter! Det var ett tack för att vi hjälpte till att passa Tilde över en hel helg! Total överraskning vart det ju, kände mig tillräckligt tackad när jag fått en Elle och massor med godis och chips! Men sen fick vi denna låda idag. Den var fylld med två vin (ett vitt och ett rosevin), jordgubbar, två askar praliner, te, supersöt tesil, frukt (melon, mandariner äpplen m.m.). Här ska det njutas och mumsas på sen! Här har ni några bilder:



Visst ser det riktigt gott ut!? Tack så himla mycket för presenten och tack för en jättetrevlig kväll! Hoppas ni haft en riktigt härlig kväll ni med?! Nu ska jag till sängs. Börjar bli trött! God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Milla

Jo men absolut ;D Jag har läst böckerna två gånger, så jag behöver dom inte just nu ändå så :) Du får säga till när du vill ha dom så får vi lösa det =)

2009-09-26 @ 12:03:12
URL: http://camillaedlund.blogg.se/
Postat av: E

Okej :D Hade du en bra kväll? :)

2009-09-26 @ 12:22:32
URL: http://yeesbox.blogg.se/
Postat av: E

Skitkul :D Göra mer idag då? :)

2009-09-26 @ 12:43:43
URL: http://yeesbox.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback