Slappna av!

Nu är jag hemma från träningen, eller har vart hemma ett väldigt bra tag faktiskt! Men jag har lagat mat, duschat, ätit och tagit det lugnt. Slappnat av helt enkelt! Känner mig väldigt duktig eftersom jag cyklade till träningen, tränade och cyklade hem igen! Kändes verkligen i benen på hemvägen, mjölksyran kom snabbt!

Jag tränade Step idag, det var riktigt intressant och väldans skoj! Som att dansa men på en step-up bräda! Verkligen kul som sagt och detta var min första gång någonsin! Snackade med ledaren efteråt och berättade vad jag tyckte om passet och han sa till mig för att vara min första gång så var jag jätteduktig! Boost upp på självkänsla stegen Hello!

Just nu tittar jag på en dokumentär på Kanal 5 som handlar om "Octomom", en mamma som fått åttlingar (8 barn på en och samma gång) OCH hade 6 barn redan innan. Så hon är mamma till 14 barn! Den äldsta är åtta! Jag sägre bara shit, jag tycker 4 barn är lagom liksom. Inte för många men ändå inte för få! Sen har hon blivit MEGAkänd för detta! Jag skojar inte, de skriver om henne som de skriver om vilken kändis som helst, men bara för att hon har fått åttlingar! Helt sjukt! Fattar att det är intressant och så, men hon blir förföljd av paparazzis! Vilket liv för henne och barnen, stackarna!!!



Hur ser eran kväll ut då? Vad har ni för er?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jisses ja så det kan gå...men bra att hon kan försörja ungarna med sitt kändisskap iaf!!

2009-09-02 @ 08:31:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback