Skön kväll!

Sådär nu har mina gäster lämnat mig för denna dag! Anledningen till att de kom hit var för att lämna en liten Sassi! Det är så att Sassi ska bo här för hennes förra ägare (efter Alison och hennes familj) skaffade hund så Sassi började vantrivas! Så eftersom att jag och älskling funderat på att skaffa en liten kissemiss så tänkte vi att vi kunde prova med Sassi först! En vuxen katt som jag träffat, som känner mig och vet vem jag är! Det kan ju vara lättare än med en kattunge kanske!

Just nu gömmer hon sig under badkaret, men jag skulle tydligen inte oroa mig allt för mycket sa Alison och Jennifer! Det ska tydligen vara hennes favoritplats; under badkaret!

Så nu har alltså vår familj utökats från två till tre! Hoppas hon kommer trivas här bättre än hos sina förra ägare (ägarna var tydligen trevliga och så, men det vart oroligheter efter de skaffat hunden som sagt). Håller tummarna för det i alla fall! Har tyvärr ingen bild på henne ännu, men lovar att jag ska lägga upp det så fort jag tar en/får en!

Nu hade jag tänkt äta lite middag och bara slappa framför tv:n! Vad har ni för er?!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ohh, mysigt!!

2009-09-10 @ 22:15:05
URL: http://kakan84.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback