Sen morgon!

Godmorgon bloggen! Idag har fått sovmorgon! Det var riktigt härligt! Anledningen till detta är att klassen blivit indelad i tre grupper inför ett seminarium (som är idag) och sen inför redovisning på nationalmuseet som är på fredag! Såklart hamnade jag i grupp tre och får börja senast och sluta senast! Idag börjar jag 14.00-16.00 och sen på fredag är det 15.00-17.00!

Men i morgon är det hemstudier på schemat! Så då har jag även bokat in tvättstugan. Då hinner jag plugga lite emellan, städa och skriva handlingslista till fredagen. Sen kommer min älskade lillasyster förhoppningsvis till helgen! Vi får se hur hon mår, hon skickade sms igår och skrev att hon började bli sjuk! Hoppas hon mår bra snart! Ska skriva till henne och kolla, fick ytterligare ett sms i morse när jag sov som jag inte svarat på en, men det ska jag!



Jag avnjuter just nu min frukost bestående av tekakor och ett glas oboy! Väldigt gott! Jag ska kika runt lite på bloggar nu hade jag tänkt innan jag måste susa ner till bussen! Hoppas ni får en riktigt härlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Tessi

aaw!!! finaste syster!! jag mår fortfarande sådär. visst det har bara gått en dag men förhoppningsvis blir det bättre till helgen. du vet ju hur jag och förslyldningar brukar vara:P men vi får hålla tummarna! älskar dig massor<3

2009-09-16 @ 19:26:24
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback