Pluggis!

Så! Nu har jag vart duktig och pluggat en hel del! Men i morgon så fortsätter det! Tänkte ta en lugn kväll nu framför datorn och tv:n, vila upp mig lite inför i morrn! Då blir det heldags plugg igen och här hemma med!

Jag pluggade även under middagen, inget bättre för mig liksom när man är ensam hemma!



Haha, supersnygg med glasögon och allt! Käkade soppa till middag! Och Pluggi plugg!

Nej, nu ska jag byta profilbild på Facebook och kika runt lite, sen blir det de två sista Desperate Housewives avsnitten på säsong 4 och Ben&Jerrys Cookie Dough! Hihi! Mumma!

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

du är så himla duktig som pluggar så flitigt! jag beundrar din envishet o din diciplin! BRAVO!! =D du kommer nog klara tentan galant stumpan!



2009-09-21 @ 20:10:03
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback